Croazierele, calatoriile de afaceri si evenimentele corporate inregistreaza cresteri notabile, cu volume comparabile cu cele prepandemice. Aerotravel investeste in tehnologie, pentru a asigura dinamismul operational, varietatea si relevanta ofertelor furnizate clientilor si un raport excelent intre costul si calitatea serviciilor turistice.
Aerotravel investeste in recrutarea si dezvoltarea consultantilor de turism, pentru a oferi companiilor si persoanelor fizice solutii relevante si experiente de calatorie exceptionale.
In pofida mentinerii restrictiilor de calatorie, Grupul Aerotravel performeaza pe segmentul pachetelor de vacanta cu charter avion.
Aerotrovel se adapteaza rapid la contextul epidemiologic si se concentreaza pe noile nevoi ale clientilor, promoveaza destinatiile sigure si ofera evenimente corporate online si hibride.
Aerotravel devine partener in Romania al Travel Leaders si este singura agentie care poate utiliza marca Travel Leaders Romania.
Aerotravel este cea mai mare companie din Grupul Aerotravel, specializata exclusiv in business travel si MICE. AeroVacante preia activitatea de tour operare, CruiseHub croazierele, iar Fabrica de Vacante zona de leisure si agentiile de strada.
Aerotravel implementeaza un sistem CRM performant, in vederea eficientizarii operationale si cresterii calitatii serviciilor.
Se initiaza un program de training continuu a intregului personal Aerotravel, cu scopul de a creste calitatea serviciilor oferite clientilor.
Aerotravel lanseaza un nou produs turistic pe piata din România: croaziere pe toate marile lumii.
Se deschid 3 noi agentii Aerotravel in Sibiu, Brasov si Bucuresti (al doilea birou).
Aerotravel isi dezvolta si consolideaza capacitatea de a livra servicii turistice oriunde in lume, prin parteneriate cu furnizori globali.
Aerotravel devine operationala in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara; Cluj-Napoca este primul birou licentiat IATA.
In noiembrie 1997 este intemeiata compania Aerotravel, cu capital integral privat.