Skip to content
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowLinkedin page opens in new window
INSCRIERE NEWSLETTER
ASISTENTA URGENTE
Aerotravel Corporate
.
Aerotravel CorporateAerotravel Corporate
  • BUSINESS TRAVEL
    • Travel Management
    • Ticketing
    • Cazari
    • Rent-a-car
    • Asigurari de calatorie
    • Alte servicii turistice
  • MICE
    • De ce MICE@Aerotravel?
    • Servicii MICE
    • Intalniri corporate
    • Conferinte & Evenimente
    • Programe de recompensare
    • Team building
  • BENEFICII
    • Beneficii pentru organizatia dumneavoastra
    • Beneficii pentru travel manager
    • Beneficii pentru turistul corporate
    • Beneficii pentru directorul financiar
  • DESPRE
    • Expertiza Aerotravel
    • Misiune, Viziune, Valori
    • Istoric Aerotravel
    • Membru fondator Travel Leaders
    • Despre Travel Leaders
  • MEDIA
    • Business Travel Magazin
    • Comunicate de presa
    • CSR
    • Foto si Video
  • CONTACT
    • Cerere Oferta
    • Agentii Aerotravel
  • BUSINESS TRAVEL
    • Travel Management
    • Ticketing
    • Cazari
    • Rent-a-car
    • Asigurari de calatorie
    • Alte servicii turistice
  • MICE
    • De ce MICE@Aerotravel?
    • Servicii MICE
    • Intalniri corporate
    • Conferinte & Evenimente
    • Programe de recompensare
    • Team building
  • BENEFICII
    • Beneficii pentru organizatia dumneavoastra
    • Beneficii pentru travel manager
    • Beneficii pentru turistul corporate
    • Beneficii pentru directorul financiar
  • DESPRE
    • Expertiza Aerotravel
    • Misiune, Viziune, Valori
    • Istoric Aerotravel
    • Membru fondator Travel Leaders
    • Despre Travel Leaders
  • MEDIA
    • Business Travel Magazin
    • Comunicate de presa
    • CSR
    • Foto si Video
  • CONTACT
    • Cerere Oferta
    • Agentii Aerotravel
Jun262023
Business Travel Magazin

Sanatatea si vitalitatea politicii de calatorii depinde si de atitudinea angajatilor. Studiile arata ca cei mai multi dintre acestia sunt tentati sa ocoleasca regulile sau sa recurga la “exceptii”, pentru a satisface propriile nevoi, in detrimentul prioritatilor companiei.

Daca angajatii ignora in mod curent politica de calatorii, este posibil sa nu fie corect calibrata; daca fac rezervari de pe alta platforma decat cea indicata, atunci probabil ca experienta utilizatorului final nu este intru totul multumitoare.

Iata 5 indicii ca sanatatea politicii de calatorii poate fi afectata si 5 moduri simple de a o revigora.

1. Angajatii isi fac singur rezervari. De ce? Poate cred ca sunt mai productivi sau ca pot obtine o oferta mai buna. Sau poate prefera un hotel boutique in locul celui utilizat de obicei. Sau, pur si simplu, li se pare mai comod sa nu apeleze la agentia de business travel care se ocupa de toate rezervarile companiei.

Solutie: Reamintiti-le ca alegerea lor are un impact asupra bugetului companiei. Explicati angajatilor utilitatea politicii de travel si de ce agentia de turism ofera un control mai strict al cheltuielilor! Doar agentia de turism poate oferi garantia ca un anumit tarif nu include costuri ascunse.

2. Angajatii evita platforma de rezervare indicata. De ce? Oare platforma se misca prea incet sau angajatilor nu li s-a aratat cum functioneaza?

Solutie: Recompensati angajatii care utilizeaza platforma de rezervari agreata (online booking tool – OBT). Realizati un program de beneficii si stimulente, in care pot participa doar cei care utilizeaza OBT-ul. Compania de travel management este direct interesata ca angajatii dumneavoastra sa rezerve in OBT-ul pus la dispozitie, deci este gata sa va ajute, inclusiv cu beneficiile!

3. Angajatii fac rezervari in ultimul moment. De ce? Multi angajati amana rezervarile de calatorie, crezand ca acesta este un aspect secundar. Probabil nu stiu cat de multi bani pierde compania din cauza rezervarilor de ultim moment!

Solutie: Explicati-le de ce rezervarile de ultim moment contravin politicii de calatorie. Aceasta nu consta intr-un set de reguli arbitrare, ci este un instrument eficient prin care organizatia (si astfel fiecare angajat) isi asigura profitul.

4. Angajatii rezerva zboruri si cazari scumpe. De ce? Unii angajati simt ca politica de calatorii a companiei le afecteaza stilul de viata, asa ca arunca banii pe zboruri si cazari scumpe. In fond, “plateste firma”, nu-i asa?

Solutie: Impuneti CEO-ului si VP-ului sa urmeze regulile de calatorie si sa faca cunoscut acest lucru pe plan intern. Exemplul personal va motiva si pe ceilalti sau, cel putin, ii va “inhiba” sa incalce regulile jocului.

5. Angajatii fac rezervari la furnizori neagreati de companie. De ce? Probabil colecteaza miles de la o anumita companie aeriana sau prefera designul unui anumit hotel. Problema: nu veti realiza volumele pe furnizorii agreati si veti pierde beneficiile oferite de acestia prin contractele tripartite – initiate de agentia de business travel. La fel de important in contextul global actual, angajatul poate fi in pericol daca rezerva singur un hotel intr-o zona sau intr-o destinatie nesigura!

Solutie: Rasplatiti angajatii care respecta regulile. O recompensa simbolica, precum un mesaj intern de multumire, este foarte eficienta.

Evident, este recomandabil sa apelati la agentia de business travel cu care lucrati. Consultantii de travel va ofera intotdeauna cele mai bune solutii la orice problema.

CONTACTATI UN CONSULTANT DE BUSINESS TRAVEL!

CONTACTATI CEA MAI APROPIATA AGENTIE AEROTRAVEL!

BUCURESTI HQ
BUCURESTI
BRASOV
TIMISOARA
CLUJ-NAPOCA
ORADEA
SIBIU

INSCRIETI-VA LA NEWSLETTER

Termeni utilizare website | Politica utilizare cookie-uri | Politica de confidentialitate | ANPC

© 2023 AEROTRAVEL

Articole recente
  • Ce NU am voie sa iau in bagajul de cala si in bagajul de mana
    Ce NU am voie sa iau in bagajul de mana si / sau in bagajul de cala?
    November 23, 2023
  • O politica de calatorii sanatoasa si contributia angajatilor la aceasta
    June 26, 2023
Aerotravel Corporate
Administrează setările cookie
Pentru a oferi cele mai bune experiențe, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca si/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neacceptarea sau retragerea consimtamântului poate afecta negativ anumite caracteristici si funcții.
Funcțional Always active
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară in scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat in mod explicit de către abonat sau utilizator, sau in scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care este utilizat exclusiv in scopuri statistice. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web in scopuri de marketing similare.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Vezi preferințe
{title} {title} {title}